Transport si retururi

Condiții generale pentru returul produselor vândute de Cumperio:

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personalsi sa poată fi adus la versiunea inițială de software
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Categorii de produse cu condiții speciale de retur

  • Fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte și altele)
    trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, nepurtate, fara pete sau rupturi
  • Folii pentru telefoane, tablete sau eBook readere
    pot fi returnate doar dacă sunt sigilate (nu au fost desfăcute, nu au fost folosite)
  • Produse de îngrijire personală (inclusiv Cosmetice sau Maternitate)
    din motive de protecție a sănătății clienților, aceste produse nu pot fi returnate decât dacă nu au fost utilizate, desigilate sau testate
  • Consumabile sanitare (măști de protecție, mănuși, dezinfectant, etc.)
    pot fi returnate doar dacă sunt sigilate
  • Asigurări auto și roviniete
    nu pot fi returnate. Excepție fac polițele de asigurare ale căror date nu corespund cu cele introduse la înregistrarea comenzii
  • Electrocasnice mici
    în cazul în care au fost desigilate și testate de către client, trebuie returnate curățate și igienizate, pentru ca returul să fie acceptat
  • Becuri, lanterne, prelungitoare, prize, baterii, acumulatori și încărcătoare
    pot fi returnate doar dacă sunt sigilate
  • Muzică și filme, Birotică și papetărie, Licențe software, Jocuri PC și jocuri pentru console
    pot fi returnate doar dacă sunt sigilate
  • Produsele resigilate
    indiferent de categoria din care fac parte, se pot returna conform condițiilor specifice categoriei respective
  • Cardurile cadou
    nu pot fi returnate

Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese